Related Posts with Thumbnails

Saturday, April 03, 2010

Pemberitahuan : Video akan dipadam

Image: google search

Assalamualaikum,

Dear pengunjung blog Homesolehah : Sebatang Jarum Emas,

Saya telah membuat keputusan akan memadamkan :


atas sebab-sebab tertentu. Please jangan tanya saya apa sebabnya. Video-video ini akan dipadam dalam blog ini pada minggu hadapan. Selepas seminggu, video ini akan dihadkan kepada orang yang tertentu sahaja di youtube. Saya harap kalian dapat ambil kesempatan dalam tempoh seminggu ini untuk belajar dan memahirkan diri dengan jahitan mata lalat dan lubang butang.

"What? Seminggu je Solehah?! Mana mau seminggu dah mahir." Saya bukanlah nak delete video ni secara total kat internet ni. Saya masih akan simpan kat youtube, jadi sesiapa yang berminat nak belajar jahitan ni boleh request pada saya untuk access video ni. PEREMPUAN SAHAJA yang boleh request untuk access video ni. Laki tak mau ye..

Semoga kalian dapat belajar daripada video tutorial saya dan dapat memahirkan diri dengan jahitan ini. Wassalam.

0 comments:

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP