Related Posts with Thumbnails

Sunday, April 18, 2010

Jahit manik

Assalamualaikum,

Semalam ada kursus menjahit manik kat kombes (kompleks belia dan sukan). Ramai sangat orang yang datang sampai penuh 1 bilik. Adalah lebih kurang 140 orang. Oh wow. Macammana nak belajar camtu? Belajar je la mana yang boleh. Oleh kerana ramai sangat yang datang semalam, satu tarikh baru telah dibuat dan 140 orang dibahagikan kepada 2. So, saya akan pergi lagi pada tarikh yang lain.

Semalam dapat belajar sikit je. Takpelah, boleh belajar sendiri kan? Ini je yang saya buat semalam.

Asas jahitan manik. Yang ni cikgu ajar.



Yang ni saya belajar sendiri dan daripada hasil perbincangan berkumpulan dengan sepupu. :-)


Sebab ramai sangat sampai kena tunggu lama, jadi ramai yang ambil inisiatif jahit manik sendiri. :-)

Saya harap kursus yang akan datang saya dapat input yang lebih banyak. :-)

0 comments:

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP