Related Posts with Thumbnails

Wednesday, March 03, 2010

Update Cabaran Langsing Jus Mate 5


Assalamualaikum,

Jangan salah faham dengan tajuk tu. Saya bukan masuk Cabaran Langsing Jus Mate 5 anjuran Herba Prima, tapi ni cabaran terhadap diri sendiri.

Sy mula minum Jus mate pada 1 February 2010. Setelah saya mengamalkan diet dan Jus Mate 5 selama 2 minggu berat saya turun 5 kg. Aik? Kenapa 2 minggu je? Hari tu kata nak minum 2 bulan secara berterusan? Hehehe.. sebabnya, lepas 2 minggu tu ada tetamu datang rumah pastu keluarga pulak berkumpul jadi memang tak bleh diet hahaha. camtu pulak.. TAPI! minggu ni saya sambung minum balik.

Yang ajaibnya, lepas saya berhenti minum Jus Mate 5, saya ingatkan berat naik sebab makan macam naga tapi rupanya turun. Bukan berat je turun, body fat pun turun jugak. Macam mana saya tahu body fat turun? Sebab saya ada penimbang(harta perkongsian) yang ukur body fat sekali dengan berat. Wow, This is so amazing. Cool!

Saya nak terus minum Jus Mate 5. Harap-harap dapat berat badan idaman.

0 comments:

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP