Related Posts with Thumbnails

Friday, January 29, 2010

My Jojo's Fashion Show

Assalamualaikum,

Pernah dengar tak game Jojo's Fashion Show?


Klik gambar untuk download game.

From Japan to Barcelona, racks full of vibrant clothes and lifelike models await in Jojo's Fashion Show: World Tour. Mother and daughter designers, Jojo and Rosalind Cruz, have finally earned a name in the fashion world. Now Ros is leaving the nest to pursue her own dreams and Jojo must find a replacement in this fast-paced Time Management game. As backstage drama unravels, Jojo quickly discovers that fair-weather friends and ruthless enemies are closer than she ever suspected!

  • Fast-paced gameplay
  • Gorgeous fashions
  • Travel across the globe!

Ok. Saya mengaku saya main game ni sebab saya suka fesyen. Yang paling best, bila baju yang saya reka dapat markah tinggi. Baju apa yang saya reka? Ni diantaranya...

Royal Casual, KimonoKrazy, Jakarta Street, Barcelona Street,


SF Street, London Street












Akhirnya.. setelah habis keliling satu dunia dengan Fashion Show, ini markah yang tertinggi untuk pakaian yang saya reka..




Wuhuu! Dah habis main game ni. Saya bagi 4 1/2 bintang. Ada sesiapa pernah main game ni? Nak share markah? :-P

8 comments:

Unknown Saturday, January 30, 2010 4:16:00 PM  

aku penah main!!!!
main bile time nak ilangkan boring dan tensen je..
tapi xde pun part2 yg reka2 baju tu.. huhu...

Solehah Saturday, January 30, 2010 7:27:00 PM  

yang hang main tu Jojo's Fashion Show yg mula2... yg ni terbaru, World Tour, pusing satu dunia. Ada pegi Jakarta tp tak pegi KL. hmm... best.. try la. kita tgk sapa dpt markah paling tinggi.

Unknown Tuesday, February 02, 2010 12:32:00 AM  

haha.. skang tengah melalui fasa bizi dalam kehidupan aku.. huhu.. nanti2 ar...

Solehah Tuesday, February 02, 2010 2:34:00 PM  

nanti kalau hang melalui fasa kehidupan lapang dalam hidup hang, pastu hang nak main game ni secara free, bleh bgtau aku. aku offer untuk hang je tau. haha

Anonymous Wednesday, February 03, 2010 4:25:00 PM  

bestnya...nanti kak jie nak try main game fashion ni

Solehah Wednesday, February 03, 2010 4:49:00 PM  

nanti kalau kak jie dah main game ni, bagitau saya tau.. lama tak sembang dengan kak jie. Kak jie sihat?

Anonymous Friday, February 05, 2010 6:54:00 PM  

tak brapa sihat la solehah..dok umah jer, tk pegi mana..game tu tk brani download plak..hehe..ok ke game tu tak de virus?

Solehah Wednesday, February 17, 2010 3:52:00 PM  

kalau download betul kat tempatnya memang takde virus.. dah lama tak chat dgn kak jie. dah lama tak nampak kak jie online ym.. rindulah..

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP