Related Posts with Thumbnails

Wednesday, April 10, 2013

Internet

Asssalamualaikum,

Sudah lama tak update blog ni. Kepada peminat blog sebatang jarum emas, saya minta maaf kerana tak berkesempatan untuk update blog. Untuk pengetahuan, sejujurnya saya baru saja dapat menggunakan internet atas sebab-sebab tertentu. Tambahan pula, kesibukan menguruskan rumah tangga menyumbang kepada blog yang terbiar :-D.

Keutamaan menguruskan rumah tangga beserta seorang anak yang comel yang kian membesar ditambah dengan perut saya yang sedang membesar hanya tunggu masa untuk melahirkan. Tolong doakan semoga saya selamat melahirkan anak kedua.

4 comments:

The Ordinary Lina Wednesday, April 10, 2013 4:20:00 PM  

insyaallah.. semoga anda selamat melahirkan ank ke dua.. tahniah..

Unknown Sunday, June 02, 2013 5:40:00 PM  

salam kak..bleh x email pada saya cara jahit baju melay kebangsaan...saya minat tapi tak tahu lgsung...sekarang belajar jahit lgsir rumah sendiri je

Unknown Sunday, June 02, 2013 5:42:00 PM  

baju melayu yang biasa orgn sekarang pakai untuk majlis rasmi..saya tidak tahu baju melayu pe...tolong saya kak..

Unknown Sunday, June 02, 2013 6:10:00 PM  

kak kalau ada tolong email pada saya ye...mutalibmahat@yahoo.com

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP