Related Posts with Thumbnails

Thursday, September 29, 2011

I'M BACK!


ASSALAMUALAIKUM,

Hampir setahun saya menghilangkan diri dari dunia blogging. Sekarang saya telah kembali dan Alhamdulillah masih bernyawa(ada yang ingat saya dah mati hihihi). Banyak mesej yang tak dibalas dan soalan yang tak dijawab. Saya mungkin tak terlarat nak balas mesej dan soalan terkumpul selama hampir setahun. Saya dimaklumkan ramai yang dah pandai menjahit lepas rujuk blog ni. Tahniah. Saya harap dengan ilmu menjahit ni ramai ibu-ibu yang menjahit sendiri pakaian anak-anak dan beroleh pahala daripada Allah. Ameen

8 comments:

cik sally Thursday, September 29, 2011 4:31:00 PM  

Alhamdulillah...smoga dapat meneruskan perkongsian ilmu yang sgt berfaedah..tq

Cikgu Nana Thursday, September 29, 2011 11:01:00 PM  

saya setia meletakkan address blog awak pada blog yg nak dilawat....

kenapa?..awak sakit atau awak merajuk?...sensitifnya soalan nie...huuuu.....

teruskan memberi ilmu yang berguna...semoga usaha awak diberkati Allah...

Tyha Friday, September 30, 2011 8:31:00 AM  

Alhamdullillah...moga kita akan sama2 saling beroleh manfaat diatas kembalinya sis aktif berblogging.

peace Friday, September 30, 2011 9:12:00 PM  

Alhamdulillah you're back.

SHAFIDA Monday, October 03, 2011 11:12:00 PM  

alhamdulillah solehah is back. saya baru nk belajar menjahit.mesinpun belum ada. rasa takut untuk memulakan langkah kerana saya zero dalam pegang gunting, apatah lagi untk membuat guntingan..alhamdulillah...saya jumpa blog nie..stakatnie hanya setia membaca semua catinan, namun masih takut utk memulkaan langkah....huhuhuhu..sila bagi tunjukajar dan halalkan semua ilmu yang akan saya gunanie nanti... by the way, solehah duk negeri dan area mana ye?

NANA Thursday, October 13, 2011 9:12:00 AM  

Alhamdulillah.. saya pun dah boleh jahit bju kurung, terima kasih atas info yang dulu2 tu.. hehehe.. akan datang ni, boleh la update info jahit lagi :)

Nurul Atiqah Saturday, October 29, 2011 6:48:00 PM  

tahniah solehah sebab dah kembali menulis blog..shafida, jangan takut takut nak mula, just do it. kalau mula2 ada silap biasalah tu, lama lama nanti pandailah sebab belajar dari kesilapan.. :)

shafida Sunday, November 06, 2011 11:09:00 AM  

terima kasih nurul atiqah atas sokongan dan semangat,sekarang saya sedang pinjam kakak ipar puna mesin...ewah2....semanga betul...tp belum start menjahit lg. baru try2 jahit kain2 yang koyak.kakkakaka

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP