Related Posts with Thumbnails

Sunday, October 12, 2008

MyGfl: Nota Baju Melayu Cekak Musang

Assalamualaikum..

Dibawah ni ada nota cara menjahit baju melayu cekak musang. Saya ambil drpd laman web myGfl.net.my. di bawah ni hanya manual sahaja tetapi lebih baik pergi ke sini http://www.mygfl.net.my/mygfl/learningobjects/BajuMelayu/index.html untuk penerangan secara gambar bergerak. Ramai yang cari nota baju melayu dan baju kurung pesak gantung. Nota baju kurung pesak gantung takde kat myGfl.. insyaAllah saya akan publish nota saya kat blog ni.. Saya harap nota ni dapat memberi manfaat kepada anda semua.. Semoga berjaya..

Updated 27 March 2009

Sila klik di sini untuk download nota ini.

19 comments:

Unknown Tuesday, February 03, 2009 1:11:00 PM  

Assalamua'laikum..
Solehah, saya suka maklumat yang diberikan mengenai mygfl ni. Saya cube acces laman tu tp masih tak dpt2. frust nye....

Solehah Tuesday, February 03, 2009 3:10:00 PM  

Waalaikumussalam Kak, saya rasa website mygfl mungkin dah takde, tak tahu pulak apa masalah diorang. Saya tak sempat nak save semua nota kat situ. Ruginye..

Anonymous Tuesday, November 10, 2009 4:57:00 PM  

Assalamualaikum.

Saya pernah masuk web ni dulu mmg tk ada masalah saya sempat print untuk saya simpan. Tapi saya rasa gak laman web tu mmg dah tk ada. Laman web tu mmg bagus untuk mereka yang ingin belajar menjahit.

diana Sunday, January 30, 2011 11:23:00 AM  

sesiapa yg ada donwlod nota kat mygfl blh email kat saya secepatnya ni email saya diana.mazlin@yahoo.com sila la berkongsi dgn saya,,bidang jahitan ni memang minat saya.....

diana Sunday, January 30, 2011 11:25:00 AM  

maaf ni email sasebenarnya silap taip pl dyana.mazlin@yahoo.com

Anonymous Thursday, February 10, 2011 1:18:00 PM  

sy pun tercari2 nota dari dr mygfl..sesiapa y ter'save' nota dr website mygfl plzzzzzz email kan pd saya juga...emissarahman@gmail.com

wuzz_in Thursday, May 19, 2011 11:07:00 AM  

Salam, saya pon nak minta jasa baik mereka yg ada download nota baju melayu cekak musang, tolong emailkan pada saya buley?sy try bukak tadi tetiba keluar baju kebaya pulak..huhu

wazahwahid@gmail.com

Anonymous Tuesday, July 26, 2011 10:20:00 AM  

sy pn nk nota baju melayu cekak musang aisyarisya_07@yahoo.com

Anonymous Thursday, August 18, 2011 2:13:00 PM  

Assalamualaikum sy pun nk minta nota baju melayu cekak musang emel ukhuwah_izzati@yahoo.com .tqvm...moga Allah merahmati insan2 yg sudi berkongsi ilmu =)

kamaruhayati Saturday, October 29, 2011 11:59:00 AM  

Assalamualikum....
Saya pom nk jugak......
kamaruhayati@yahoo.com

Anonymous Monday, October 31, 2011 10:17:00 AM  

assalamualaikum....
saya pun nak jugak..... nie email saya...
teretereboz86@yahoo.com
tima kasih banyak kepada yang sudi berkongsi... jasa baik anda, Allah swt saja yang dapat membantu......

Anonymous Monday, November 07, 2011 10:32:00 PM  

Assalammualaikum..klu boleh tlg email kan sy juga nota baju melayu..hanisahshariffudin@yahoo.com.mekasih byk2 ye..

Anonymous Thursday, April 12, 2012 11:30:00 AM  

Assalamualaikum...
Sorry if ganggu, tp nk minta js baik nk nota baju melayu tu gk boleh.. email sy : eimah@btu.upm.edu.my

Please... :)

Anonymous Saturday, April 21, 2012 7:30:00 AM  

Assalamualaikum.. Saya jga nk nota cara nk jahit bju melayu cekak musang.. Mnta jasa baik sape2 tlg emailkn kt saya nurul_islamiah82@yahoo.com.. Terima kasih..

Erin Idrus Monday, April 23, 2012 3:52:00 PM  

Assalamualaikum...boleh email kan saya nota cara jahit baju melayu cekak musang tu..
Email saya erin.idrus@gmail.com
Terimakasih ye...

Anonymous Monday, May 07, 2012 10:33:00 AM  

Assalamualaikum...

Saya baru nak belajar menjahit... kalau boleh tolong emailkan kepada saya ....

tudungb@gmail.com

Jasa baik puan amat saya hargai.... terima kasih..

Anonymous Friday, June 08, 2012 10:28:00 AM  

saya minat gak n baru nk blajar menjahit..hoho..email abangboroi@hotmail.com

Unknown Saturday, November 17, 2012 1:47:00 PM  

hello.. blh email kan nota jahit baju melayu tu untuk saya juga?
qenxielie@yahoo.com.. sy pun br nk berjinak-jinak dalam bidang jahitan jg..:-)

zarinah Friday, December 07, 2012 11:48:00 PM  

Asslamualaikum. Terima kasih di atas segala ilmu yang diberi. saya dah mula menjahit sejak tingkatan 1 lagi tapi dah 4 tahun tak menjahit baju kerana sibuk melanjutkan pelajaran. lagi 2 minggu pengajian saya akan tamat. Saya tak sabar nak menjahit semula. Buku dasar saya hilang semasa 2 kali pindah rumah. Sekarang saya tercari-cari cara membuat dasar dari internet. Alhamdulillah saya dah jumpa. Semoga Allah murahkan rezeki Salehah yang baik hati.

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP