Related Posts with Thumbnails

Thursday, September 11, 2008

Nota Jahitan Langsir Royal Scallop dan Box Pleat

Ramai yang berkunjung ke blog saya mencari nota jahitan langsir scallop dan box pleat. Saya faham Aildilfitri makin hampir. Sudah tentu ramai yang tercari-cari nota untuk menjahit langsir dan baju. Untuk memudahkan anda, saya akan bagi link ke nota jahitan langsir MyGfl. Sila mendaftar dulu, barulah anda dapat melihat nota-nota yang disediakan beserta dengan gambarajah dan ilustrasi. Mari kita gunakan dan memanfaatkan kemudahan yang percuma ini yang disediakan oleh pihak MyGfl.net.my.

- Daftar jadi ahli MyGfl disini.
- Nota Jahitan Langsir Royal Scallop
- Nota Jahitan Langsir Box Pleat

4 comments:

Grace Malar Wednesday, July 15, 2009 8:51:00 AM  

Hi Nisha. Salam perkenalan dari Mala. Bagaimana nak mendapatkan nota jahitan scallop dan box pleat.

Sila email ke: semangatmaju2020@yahoo.com

Terima kasih atas pertolongan anda.

Solehah Friday, July 17, 2009 1:28:00 PM  

Hi Mala. Nota jahitan scallop dan box pleat ada pada website mygfl tapi website mygfl dah tak wujud. Saya tak menyimpan nota tu.

allieya Sunday, June 27, 2010 1:46:00 PM  

Hai dan Salam perkenalan. Bagaimana nak mendapatkan nota jahitan scallop dan box pleat. Sebab bila saya klik tak leh la. Kalau blh email kat saya liya_15483@yahoo.com

Terima kasih atas pertolongan anda.

Solehah Friday, July 02, 2010 10:45:00 AM  

Hai. Jahitan scallop dan box pleat tu sy takde. website yang sediakan nota tu dah takde. sori.

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP