Related Posts with Thumbnails

Wednesday, January 07, 2015

Ebook percuma!

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah kerana dengan izinnya saya telah menyiapkan ebook sulung saya iaitu Panduan Lengkap Menjahit Baju Kurung. Ebook ini belum dilancarkan lagi. Masih dalam proses semakan. Oleh itu,

Saya sedang mencari 3 orang yang mempunyai ciri-ciri seperti di bawah:

- Tak pernah jahit baju kurung biasa/pesak buluh
- Tiada asas menjahit
- Mempunyai minat yang tinggi untuk menjahit
- Tidak mudah berputus asa
- Berusaha memperbaiki mutu jahitan
- Jujur dan amanah
- Bersungguh-sungguh

Sekiranya anda mempunyai ciri-ciri di atas, sila hantar email pada saya di solehahnsh@gmail.com. Saya akan memberi ebook panduan lengkap menjahit baju kurung secara percuma kepada yang terpilih untuk anda cuba sendiri ebook ini. Hanya untuk yang serius sahaja. Sila hantar email dan bukan pm. Terima kasih.

0 comments:

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP